Prim-ministrul Dorin Recean a discutat cu elevii și profesorii din raionul Cantemir: „Tinerii cred în viitorul european al țării noastre și sunt hotărâți să contribuie la acest proces”

Avantajele integrării europene, politicile și reformele din sistemul de învățământ și proiectele implementate de Guvern au fost printre subiectele discutate de către prim-ministrul Dorin Recean cu elevii și profesorii de la Liceul Teoretic „Dimitrie Cantemir”, din orașul Cantemir, și de la Gimnaziul „Paraskiewa Wiszniowska”, din satul Vișiniovca.

Șeful Executivului a îndemnat tinerii să se implice activ în acțiuni comunitare și de voluntariat, să promoveze integrarea europeană a Republicii Moldova și să propună soluții și idei inovatoare în domeniile lor de interes.

„Sunteți viitorul țării noastre și este important să fiți cât mai vocali și activi, să contribuiți la schimbările pozitive din comunitate și să vă dezvoltați continuu. Integrarea europeană oferă numeroase avantaje pentru tineri și noi, împreună, trebuie să ne implicăm și să atingem acest obiectiv. Fiecare dintre noi construiește Moldova europeană”, a menționat premierul Dorin Recean. 

Totodată, șeful Guvernului a discutat cu profesorii instituțiilor despre acțiunile întreprinse de Executiv pentru a atrage tinerii în sistemul de învățământ, pentru a asigura creșterea calității conținutului educațional și a resurselor umane. Un alt subiect abordat a vizat oportunitățile pe care le aduce integrarea europeană și modalitățile de a dezvolta potențialul copiilor din toată țara. 

„Construim școli model în toată țara, promovăm excelența și creștem prestigiul profesiei de pedagog. Mai avem mult de lucru, dar acestea sunt prioritățile noastre”, a declarat șeful Cabinetului de miniștri. 

Gimnaziul „Paraskiewa Wiszniowska” a câștigat, prin intermediul Programului guvernamental „Satul European”, un proiect care presupune reabilitarea termică și va oferi instituției posibilitatea să micșoreze cheltuielile pentru energia consumată și să ofere condiții mai bune pentru elevi și profesori. 

Comments (0)
Add Comment