Gaburici, vizită de lucru la Serviciului Național Unic pentru Apelurile de Urgență 112
22 Ianuarie 2019 14:15
Serviciul Național Unic pentru Apelurile de Urgență 112 a comunicat că, în perioada ninsorilor abundente, din zilele 10-12 ianuarie, la numărul unic au fost recepționate aproape 13 mii de apeluri. Cifra este cu aproape trei mii mai mare decât în zilele fără precipitații. Pentru a face față numărului mare de solicitări, în această perioadă a fost suplinit numărul de angajați, transmite democracy.md.

Potrivit datelor, 70% din toate apelurile de urgență primite la numărul 112, reprezintă solicitări ale ambulanței, și 68 % sunt apeluri non urgente.

Serviciul național unic pentru apelurile de urgență 112 a devenit operațional în Moldova în iulie 2018. Numărul 112 este gratuit şi poate fi apelat de pe orice telefon fix sau mobil în Moldova şi întreaga Uniune Europeană. Acesta are drept scop filtrarea apelurilor de urgență și reducerea timpului de intervenție a Serviciilor Specializate de Urgență (SSU).

 

Comentarii: 0  
 
TAGURI