VIDEO // Un cunoscut brand vestimentar își schimbă logo-ul pentru o cauză nobilă
23 Mai 2019 14:15
Compania Lacoste a decis să își schimbe faimosul logo cu crocodilul, în favoarea speciilor de animale pe cale de dispariție. Marca franceza era cunoscută pentru sigla cu un crocodil, dar acum, ca parte a unei colecții speciale, brandul înlocuiește animalul cu imaginea a zece specii pe cale de dispariție.

Începând cu luna mai, Lacoste schimbă reptilă să iconică cu zece animale din natură, care sunt în pericol de dispariție. Astfel, Lacoste va produce câte o cămașă polo pentru fiecare animal din sălbăticie, totalizând 3520 de articole vestimentare, într-o ediție limitată.

Inițiativa brandului arată un număr alarmant de animale care sunt în pericol să dispară, iar numărul de cămăși polo va fi egal cu numărul estimat de exemplare încă în viață, în natură, din fiecare specie.

Știai că sunt doar 150 de lilieci yemeni cu coada de șoarece și doar 589 de rași iberici rămași? Dacă nu, ai ocazia acum să afli toate aceste informații în magazinele Lacoste din Londra și Paris. Alte orașe care participă la această campanie sunt Tokyo, Miami și Berlin, care subliniază fiecare o altă specie aflată în dificultate.

Toate profiturile obținute din vânzările acestor noi piese din ediția limitată Lacoste vor merge în sprijinul eforturilor continue de conservare a animalelor, înființată de organizația International Union for Conservation of Nature (IUCN), cu peste 70 de ani experiență în domeniul resurselor naturale. Colecția-capsulă va fi lansată online și în magazine deZiua Internațională pentru Diversitate Biologică din 22 mai.

Lacoste este o marcă de vestimentație prêt-à-porter de calitate superioară înființată în 1933 de către jucătorul de tenis Rene Lacoste.

Comentarii: 0  
 
TAGURI